Pages

28 juni, 2010

Lyckans utmaning: Hjälp mig, oss, alla!

Okej, nu har jag slut på idéer och vill därför ha hjälp av er. Var bussiga och skicka in förslag på utmaningar (favorit i repris kan ni också föreslå). Det går också bra att föreslå en ny utformning av Lyckans utmaning.

I början publicerade jag utmaningarna på söndagarna, och då med uppmaningen att reflektera över veckan som gått och plocka ut det positiva i den. Jag försökte också uppmuntra folk att ta det som en bloggutmaning, alltså skriva inlägg om det. För sådant är ju hippt men tydligen är det lite ute nu. Tror jag. Jag hade i alla fall lite problem med att minnas veckan som gått (vad hände egentligen den här veckan och vad var förra veckan?) så jag började att publicera utmaningarna på måndagarna istället för att folk skulle kunna vara förberedda på vilka slags russin de skulle plocka ur kakan. Dessutom började jag med att ge små uppdrag. Roligt, tyckte jag.

Eftersom jag inte har slut på idéer så är det paus denna vecka. Eller, denna veckans uppdrag blir att hjärnstorma idéer till hur jag/vi kan fortsätta med det här. Help me plz?


Mikusagi

Inga kommentarer: