Pages

18 januari, 2010

Lyckans utmaning nr 13

Vet ni? Jag tänkte ändra lite på Lyckans utmaning. Så här:

  • Den publiceras måndagsmorgnar
  • Det skall finnas flera slags "uppdrag". Att se saker kommer att finnas kvar men utmaningarna kan också vara att göra saker.
  • Jag har ingen tredje punkt men... det ser så fjuttigt ut med två.
Jag vill gärna ha in förslag på utmaningar, eller favorit-i-repris.

Denna vecka vill jag att ni hör av er till någon. Skicka ett snällt meddelande! Det kan vara ett enkelt "Hej!" bara för att visa att personen existerar i ditt medvetande. Du kan skicka ett till någon du träffade förra veckan, för den personen kanske det känns som länge sedan. Du får så klart skriva JÄTTELÅNGA fina meddelanden om du vill, till flera stycken. Det finns inget maximum, bara ett minimum.

Så, ut och gör någons dag lite ljusare!


Mikusagi

2 kommentarer:

Elina sa...

oh! efter att du skrev något om att man borde lämna en bloggkommentar om dagen så har jag börjat göra det, när jag har något att säga alltså. jag har fått en massa uppskattande svar, ett blogginlägg helt riktat till mig och en sprillans ny mailkompis som är helt fantastisk och väldigt lik mig i tankar och sinnestillstånd just nu. helt fantastiskt, bara för att jag bestämde mig för att skriva ut orden jag tänker istället för att bara tänka dom. rekommenderas! jag tänker självklart ta din utmaning och även göra det denna vecka. ska skicka ett mail till den nya mailkompisen nu tillexempel!

Mikusagi sa...

Åh! Precis så! :D