Pages

22 mars, 2011

Högstadieskåp


Den här bilden hade jag i mitt skåp i högstadiet. Den och en bild på Ola Salo. Saker som fick mig att orka högstadiet: The Ark (och då framför allt Ola) och Sailor Moon.

Sailor Uranus är en av de många Sailor-soldaterna. Hens könsöverskridande attraherade och lockade mig och därför fick hen hedersplatsen i mitt skåp. Jag minns att jag laddade ned ungefär allt Sailor Moon-relaterat jag kunde hitta på Kazaa, bland annat detta videoklipp fick jag:



Asså dör på lesbiskheten. Synd att de förnekar den. De bah "Äre en tjej? Men då är jag inte kär längre", men sedan bah lesbiskhet. Alltså jag måste ha en punkt för annars låter ReadSpeaker så konstigt. Kan ni sluta läsa min vita text eller?

Haruka håller om Usagi som rodnar

Någon gång skall jag lära er mer om Haruka. Någon gång.

Mikusagi.

Inga kommentarer: