Pages

16 mars, 2011

Bilder från manifestationen i Stockholm mot kärnkraft


Atomkraft? Nej tack!
Tyvärr var det mörkt så jag blev inte så pepp på att ta många bilder. Lite synd, det gick ju tydligen att få dem helt okej genom några minuters redigering i Photoshop.

Bilderna är beskurna men fulla versioner finns på Flickr: Bild 1, Bild 2.

Edit: Jag kom på att det är lite dumt att ni inte fick se hela den fina banderollen, så här kommer en bild på den och en större version finns på Flickr.

Ja till livet - Nej till kärnkraft.


Mikusagi.
PS. Copyright är för töntar, jag kör med creative commons - kopiera, spara, redigera allt du vill men ange gärna källa.

Läs även andra blogginlägg om , , , ,
eller kanske en artikel i Metro.

1 kommentar:

Jixi sa...

Jag vet, det är så läskigt med järnlungor :( Jag brukar tänka på såna när jag är arg eller ledsen, fast jag blir bara mer arg och ledsen av dem för de är så läskiga :O