Pages

07 december, 2010

Skamlös reklam!

Ibland sitter jag och lägger upp nya bilder här - Samling av hemligheter. Det är en av sidorna på Nätverket Asexuells blogg.

Nätverket Asexuell är en aktivistgrupp inom RFSL. Vi har träffar någon gång i månaden. I Stockholm. På träffarna är det ofta myspysigt och vi pratar om det som faller oss in. Ibland är det asexualitet/sexualitet, ibland är det mat. Första gången jag gick dit var 13 november 2007 och sedan dess har jag gått på nästan varje träff. Så myspysigt är det!

Jag tycker att de som inte kan komma till träffarna trots att de kanske skulle kunna få något ut av det, i alla fall kan titta in på vår blogg. För den som vill ha mer finns It's an Ace Life, Asexual Advice, Hot Pieces of Ace och 53x+m³=Ø men de tar inte upp något om vårat nätverk. Dessutom finns den något långsamma bloggen Asexuell aktivism. Den söker nya medskribenter. Kontakta typ mig om du vill bli en.


Mikusagi

Inga kommentarer: