Pages

01 februari, 2010

Lyckans utmaning nr 14

Ah, det är dags för Lyckans utmaning igen. Den kommer att drabba er (förhoppningsvis på ett högst positivt sätt) minst 17 måndagar framöver (det är så många inläggsembryon jag har i skrivande stund). Tanken är att de skall uppmuntra och hjälpa folk att se positiva saker i livet. Det kan lätt hända att en bara fokuserar på det negativa och missar att glädjas över den där gången då alla bussar gick precis i tid och en hittade sittplats på varenda en, på vägen till skolan. Mycket oftare klagar vi över den där gången då vi INTE fick sittplats på bussen. Nåväl, gör så om ni vill men jag tänkte i alla fall uppmuntra er att se det positiva :D
Ibland kommer jag uppmuntra er att göra saker, så som jag gjorde i nummer 13, men nu är det upplevelser som gäller.

Den här veckan vill jag att ni håller utkik efter en fin händelse.

När ni upptäckt en gör ni lite som ni vill - ni kan tänka "Oj, en fin händelse! Så trevligt! :) " eller så berättar ni det för någon, eller så blir det kanske ett blogginlägg! Jag vill gärna höra, så skicka en länk om ni bloggar.


Mikusagi

Taggar: , , ,

Inga kommentarer: