Pages

20 januari, 2010

Det du söker? I

Folk trillar in hit på lite olika sökfraser. Tydligen så försöker de hitta något. Svar på frågor, information om ett visst ämne eller så vill de ha tag på en person. Jag försöker hjälpa till


b-uppsats i företagsekonomi
Nej, du har kommit fel. Jag känner inte ens till några bloggar som behandlar företagsekonomi men för retorik, medie- och kommunikationsvetenskap och filosofi skall du vända dig till Magnihasa. För revolution går du till Ta det röda pillret. Jag vet också var du hittar en rad andra ämnen, men inte företagsekonomi. Inte i bloggform i alla fall.
Jag lyckades inte hjälpa här men jag ville skriva upp den sökfrasen ^^;;

blogspot - bo hansson: mitt i livet
Jag vet inte vad du söker efter men jag tänkte hjälpa dig att formulera sökfrasen på ett sätt som gör sökningen mer effektiv.
bo hansson mitt i livet site:blogspot.com

jag vet inte om jag är bisexuell
Du är bisexuell

ordspråk om utmaning
Det som inte dödar dig gör dig starkare
Har du börjat är hälften klarat
eller något sådant.

vad heter apan michael hade med sig överallt förut?
Först funderade jag på om mannen med den gula hatten hette Michael, men så kom jag på att du troligen menar Jackson. Michael Jacksons apa heter/hette Bubbles tror jag.

mikushagi
>_<  Fel fel fel! Felstavat! Här är jag, förresten.

rosa sås skolmat
Om det ligger på golvet är det troligen spya.
Det finns mat i konstiga färger, kolla här till exempel!


Mikusagi

1 kommentar:

Elina sa...

hahahaha. rolig du är. ack. där fick jag mig ett morgonskratt. vi hade förresten rosa sås i skolmaten en gång. det var "rödbetsgryta", dvs att snorgrunden (det var alltid en geggig gelatingrund i alla såser) var rosa!!! så stört. skulle också ha kunnat googla den termen bara för att få veta receptet