Pages

20 januari, 2010

Lektionerna de blev ett tvång

Ibland har jag jättemycket att göra. Då händer det att jag reagerar med att göra ingenting. Som idag. Jag sov tre timmar när jag kom hem från skolan. What's up with that? Sedan har jag inte städat. Fast jag har i alla fall diskat!

Nåväl. Jag har börjat SO C och Religion, genus och sexualitet. Jag är lite småseg och har typ tio bloggämnen i mitt huvud men så blir det ett sådant här utfyllnadsinlägg istället  :P  Men anyway om ni läser RGS på så får ni gärna peta på mig~

Jag kanske kommer att försöka orka lägga in bilder från vargdemon den här veckan, men de blev nog inte särskilt bra. Jag ville inte hålla på så mycket med kameran, för helst ville jag ha mina händer inuti vantarna. Kallt you know.

Ännu en gång en rad ur en sång i titeln.

Mikusagi

Inga kommentarer: