Pages

05 januari, 2010

Det är blott stjärnorna som vet

Någon sökte på vem sjunger det svenska sailor moon introt? och kom hit. Jag tror att jag vet. Är det inte Annelie Berg? Annelie Berg gör rösten till Annie/Usagi och jag tror också att hen sjunger.

Jag kollade en snabbis på min gamla favoritsida när det gäller sådant här, men hittade inget svar. Det där är en hemsida jag hittade när jag gick i åttan tror jag. Den är mycket användbar och intressant tycker jag själv.

Ah, Sailor Moon... Det borde jag kanske skriva om någon gång!


Mikusagi
Läs även andra bloggares åsikter om

2 kommentarer:

Signe Rocklin sa...

Tror det är Berg som sjunger. Låter som henne iaf.

<3 Sailor Moon!

Ems sa...

Jag har för mig att det är Annelie Berg. Det är åtminstone hon som sjunger låten i slutet ("Sailor Moon, min väääään"). Jag tycker om hennes röst. :)