Pages

15 juni, 2009

Jag är helt seg

För typ hundra år sedan beställde jag då och då knappar från knapp.nu. Då tittade jag också på nyhetsbreven där. Eller, först fanns bara en informationsfilm... och sedan kom en film där Knatten introducerades, en film som handlade om Darin. Efter typ... en lång tid... kom ännu ett nyhetsbrev... och efter en ännu längre tid kom ännu ett
och sedan kom inte fler. Tyckte jag, som kanske inte hade tillräckligt mycket tålamod. Så jag slutade kika in där.

Nu finns det tydligen asmånga nyhetsbrev, upptäckte jag när jag ramlade in hos Yami och pandorna (Klicka!). Jag måste ta igen allt jag har missat. Det passar bra nu, jag har precis bestämt att jag är ledig idag. Jag skulle egentligen städa, dammsuga och skura men så upptäckte jag att jag var helt seg och då gav jag upp. Men imorgon! Då blir det andra bullar!

Förresten tycker jag att det är jätteroligt att animera bilder! Titta vilka fina jag har gjort!

Arla,Mikusagi

Kyuu,Rufus

Kyuu

Mikusagi

Inga kommentarer: