Pages

09 mars, 2009

Blii Fit


Idag har jag hämtat ut mitt Wii Fit. Jag har inte testat det än, eftersom jag alltid använder familjens gemensamma TV när jag spelar Nintendo Wii. Mina föräldrar var hemma när jag kom hem, så jag får vänta till imorgonbitti.

Jag är lite orolig för att den skall vara dum på något sätt. Typ:

  1. Inte tillåta underviktiga spela
  2. Ha krav på att göra övningarna i en viss ordning, och så kan jag inte göra tredje övningen för att jag är för stel (ryggen kanske) och så kommer jag aldrig vidare
  3. Ha ångestframkallande spel xP

Fast mest är jag positiv och glad. Här skall det bli träning!



Mikusagi

Läs även andra bloggares inlägg om , , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fantastisk grej...att man kan yoga i ett spel. Undrar om det funkar på riktigt. Jag är nyfiken på den där balans plattan...jag skulle bli förvånad om spelet var så seriöst att du inte kom vidare för att du inte klarade en viss övning...jag tror att det är yoga-light, men man vet ju aldrig. Det ska bli spännande att se...om det är läskigt kan man ju alltid stänga av ett spel, det är värra att smita från en lektion ;)

Mikusagi sa...

Jag skall försöka beskriva hur spelet fungerar, senare. Eller lite har jag redan berättat (se det andra inlägget)