Pages

16 mars, 2008

Blicken blir stirrig, jag känner mig virrig

Idag lekte jag med Lingonsylt, Agnes och Arla. Vi var på Centralen och GISSA VEM JAG SÅG! CHRISTER SJÖGREN! Jag blev knäsvag och pep i Arlas öra att vi nyss hade passerat "Squeee-ögren! Squeeeee! Christer squue Sjögren!"
När vi hade kommit bort till bänkarna där Agnes och Lingon fanns fortsatte jag pipa och Agnes letade genast upp Christer och stod och spejade på henom på håll. Sedan gick Agnes fram och skakade hand med Christer, och skuttade glatt tillbaka och lät oss alla skaka hand med Christer Sjögrens baciller.
Det var dagens höjdpunkt.

Mikusagi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fast det bästa var när du hade lugnat ner dig lite och frågade vad Agnes egentligen hade sagt till Christer, och hon glatt reciterade sig själv: "Hejsan, Christer!"

Rofl moment.

Mikusagi sa...

Ja, jag kan det där med att ROFL:a jag.