Pages

16 mars, 2008

Omröstning: Sötaste kärleksparet i Melodifestivalen 2008

Eftersom jag sprudlar av fangirlism, kärlek och... besatthet? så ordnar jag nu en omröstning. Vilket var det absolut sötaste kärleksparet i Melodifestivalen 2008?
Ja, kärlekspar. There is no polyamori in this blogginlägg, jag ber om ursäkt. Inte heller fick bröderna i rött vara med, fastän de verkar tycka om varandra mycket.
Kommentera för att rösta!
Ni får inte rösta på något annat par än de jag har nämnt i listan nedan.

1. Sibel och Charlotte Perrelli
Sibel heart Pirelli

2. Frida och Nour
Frida heart Nour

3. Jakob och Martin
Martin heart Jakob

4. Krister Luuk och Ola Svensson
Luuk heart Ola

5. Christer Sjögren och Amy Diamond
Christer Sjögren heart Amy Diamond

6. Andreas och Carola
Andreas heart Carola


Sätt igång och rösta nu! Kommentarsfältet, tack! :)

Mikusagi

12 kommentarer:

Dennis Alexis Hellström sa...

Haha Kristian och Ola! Ola vill jag ha. ;)

http://www.bimboboy.com/blogg

Mikusagi sa...

Oj, vad snabb du var! :o

PGW sa...

Jag håller på Jakob och Martin, fatta vad de kommer att spara in om de kan börja köpa gemensamma dunkar med balsam ;-)

Mikusagi sa...

Haha, det var Jakob och Martin som gav mig idén till listan. De gullade så mycket med varandra tyckte jag.

Anonym sa...

2: Frida och Nour.

Anonym sa...

Kristian Luuk Och Ola så klart! :D där satt den haha ;)//GuLee

Anonym sa...

Frida och Nour! Oväntat för att komma från mig, va? Båda var snygga, till skillnad från Kristian och Ola där bara en är snygg (du får själv gissa vem jag menar).

Mikusagi sa...

Då skall jag veta vad du gillar... jag tror Ola är för mesig för dig så jag gissar Luuk.

Anonym sa...

Mikusagi: Hahah, taskigt att säga det, men du har fel ;)

Mikusagi sa...

Mööh

Anonym sa...

Utan tvekan nummer 5.. Så sexigt par..

Anonym sa...

Jag röstar på Frida och Nour.
Vill rösta på jakob men tycker in om martin så det sket sig..