Pages

18 september, 2007

Fredrik Ockare

Jag måste skriva om hela mitt tal för jag har insett att det inte tilltalar om jag inte drar upp kapitalism och kommunism. Jag tänkte bara förklara att monogami är skadligt för kvinnan, alltid, men jag måste nog ta med hela Friedrich önskan om en bättre värld, vilket innefattar kommunism. Jag tänkte begränsa mig men så bad jag mamma motargumentera och märkte hur lätt det är för en kapitalist på 2000-talet att säga att jag (eller Friedrich) har fel.
Hur gör vi nu då? Vi äter på saken tycker jag.

Förresten var jag på Huddingegymnasiet (HGY) idag hälsade på främst en gammal lärare till mig. Min favoritlärare ever ever ever~ Vi pratade i över en timme.
Fast jag var inte där i endast ett ärende. Min kompis Doris fyller år imorgon (fast jag trodde att det var idag) så jag tog med mig en present. Japanskt godis! :D

Nu får jag återgå till narratio och proposito
Mikusagi

Inga kommentarer: