Pages

08 februari, 2007

Du var mig en osedvanlig lurk!

Är ni inte spända? På lördag är det melodifestival, och The Ark är med för första gången. Dessutom skall Svante Turesson ställa upp, det var 30 år sedan han gjorde det sist. Jag är nyfiken på Turessons låt. Den om svinaherden och prinsessan är en av mina favoriter.

Fast mest nyfiken är jag nog på den där läraren som är 30+ och, så har jag uppfattat det i alla fall, helt okänd för de flesta (inte okänd för sina elever eller nära och kära).
Hur låter hon?

Nu har jag Webbdesign, så det är väl bäst att jag avslutar det här.

Mikusagi

3 kommentarer:

Olle sa...

den låten är den bästa schlagerlåten någonsin. de senaste 20 åren har ju melodifestivalen dött. kolla också in Du Är En Vårvind I April av Turesson, den är riktigt bra den. :)

Mikusagi sa...

Oh, titta! Så det var det du sökte efter!
Haha, jag svarar på kommentarerna i fel ordning xD

Olle sa...

fel ordning är roligt. fortsätt så.