Pages

12 februari, 2007

Bildspam i studiesyfte

Jag "läser" Fotografi A, och till den kursen har vi elever fått fotoböcker. Imorgon skall vi leka med fotoböckernas framsidor. Det skall vara ett porträtt längst fram.
Jag vet inte vad jag skall ha för bild.

Jag hittade en som visar när jag dokumenterar. Dokumenterar världen. Eller London. Ur min synvinkel i alla fall. Därför orkar ingen, utom jag, titta på London-filmerna.



En bild där jag sitter och spelar Nintendo DS. Det var när spelet var nytt. Helt alldeles jättenytt och jag var så där pirrig i hela kroppen av pryllycka.



Man kanske skulle använda sig av en bild där jag står och är fin och japan och allt. Som den där jag står klädd i min yukata.


Eller så är vi ärliga och säger att Mikusagi tycker om allt som smakar socker.



Hur ärliga skall vi vara egentligen?



Jag tycker om bilden nedan.


Egentligen vore kanske det bästa att ta en bild där jag är nördig och glad, på ett konvent, rosa med jeans och knappar.
Minuo och andra ninjafantaster kan lägga märke till bandet har jag hängandes runt halsen.


När jag ändå håller på måste jag lägga upp en bild från den dagen då jag träffade Lingonsylt IRL för första gången.
Jag tror i alla fall att den här bilden är från den dagen.



Jag får leta vidare.
Måste man ha en framsida?

Mikusagi

Inga kommentarer: