Pages

12 februari, 2007

Ett herrans liv

Jag såg nyss på "Ett herrans liv", ni vet programmet där Filip och Fredrik intervjuar kändisar på deras eget speciella sätt.
Idag dansade ingen. Jag blev lite besviken. Jag vet inte om man brukar dansa i sådanna här program, men man gör det i DeGeneres' pratprogram i alla fall, och jag vet att jag har sett Filip och Fredrik studsa runt på scenen.

Veckans gäst var Jan Guillou. Nu kommer jag, förhoppningsvis, uttala hans efternamn rätt. Jag tror min svensklärare uttalar det så som mannen själv sade i kvällens program, men varför skulle jag lita på just henne av alla människor?
Nu vet jag i alla fall, om jag inte misshörde mig. Kan man säga så? Misshörde. Man kan ju säga missminner.

Jan Guillou tystade Filip och Fredrik. De var tysta i säkert tio sekunder. Helt otroligt!

Jag är en sådan där yngling som inte hade hört ett ord om IB-affären (det var så den kallades, right?) innan kvällens program.
Ibland är jag gammal, ibland är jag ung.
Vilket spännande liv jag lever.

Mikusagi

Inga kommentarer: