Pages

12 januari, 2007

Tung dag...

Jag har lekt med dollmakers fast det inte var så särskilt roligt. Det var mest jobbigt... men det höll mig sysselsatt. Fast jag har andra saker jag borde sysselsätta mig med.
Den här bannern var söt: Ja, det är typ reklam. Jag orkade inte ändra koden till BBCode så jag kunde inte spamma det på Gaia.

Jag har haft ett skitdygn. Fast rätt mycket har varit piss ett tag om jag tänker efter... Jag kan inte sova, jag kan inte hålla mig vaken... Vi hoppas att det går över med åldern. När man är tonåring skall man ju vara lite halvdeperimerad eller vad man nu är när man har massa psykosomatiska besvär (fast jag kanske bara inbillar mig dem eftersom jag känner till dem numera).
Idag (igår) har jag mått dåligt som bara den men det hjälpte att få vakna brevid Lingon. Sedan att prata med honom via telefon tog bort det jobbiga tillfälligt. Dessutom var det skönt att sitta kvar i skolan och plugga, med kära Doris. Hon är inte särskilt hurt (ett ord min kusin Elina använder ofta i sin bilddagbok).

Jag råkade sätta mig framför min gamla rektor när jag åkte tunnelbana hem. Jag märkte det inte förräns jag hörde hennes röst. Hon kände nog inte igen mig, jag var ju inte den enda eleven i Bäckahagens skola. När jag gick ut ur vagnen såg jag Peter Sjödin (LOL namedropping, nu vet hela Internet att han åker tunnelbana) och det var kul :D Fast jag pratade med Lingon på telefon. Jag hade väl inte hunnit säga så mycket annars heller...

Till vilken ordklass hör "kvar"?

Mikusagi

1 kommentar:

Anonym sa...

Typ preposition eller adverb...? Adverb, tror jag. *instinkt*