Pages

11 januari, 2007

Problemig torsdag

Jag är i skolan nu. Jag och fyra till är på lektionen. Egentligen skall vi vara fler. Var är alla?
Jag har inte mitt passérkort med mig. Det är första gången som jag inte har det, och jag har gått i skolan ända sedan SPMEC04:s början. Ja, första gången utan pasérkort om man inte räknar de första dagarna i ettan, då jag inte hade fått något.
Jag har inte SL-kortet heller. Eller jo, fritidskortet. Det hjälper inet särskilt mycket nu.
För att hinna från Lingonsylt till skolan så att en enda biljett räcker krävs tur och kanske lite skicklighet. Jag lyckades, alltså kostade det bara 10kr för mig att ta mig till skolan, inte 20.

Jag är trött och mår illa. Kan vi inte tända i salen?

Jag har skrivit av schemat. Det finns i en pärm utanför expeditionen. Jag har slarvat bort mitt eget schema.

Alla dagar är inte bra dagar. Vi får hoppas att den fortsästter bättre, det är meningen att jag skall göra NaB-arbete med Doris idag.

Mikusagi

Inga kommentarer: