Pages

10 januari, 2007

I now declare...

1. Jag tänker inte göra reklam för sexrelaterade nätplatser. Varken för pengar eller för trista lotter. Jag vet inte om jag vill göra reklam för något alls... om jag nu kommer att lägga upp reklam för något så kommer det inte vara för underkläder i alla fall (om det inte är typ söta trosor med Sailor Moon eller Hello Kitty på).

2. Jag har lagt upp filmklipp från HGYs julavslutning på YouTube.com. Inte min vän med asiatiskt blod. Ni skall skälla på mig och hoppas att jag tar ned det, inte henne.
Fast jag tror inte att ni kan kräva att jag tar ned det. Jag tror att man får visa folksamlingar utan att ha alla personers tillstånd. Om ni har några motargument får ni gärna komma med dem. Ibland är jag faktiskt snäll.
Mitt användarnamn är Mikusagi, om det är någon annan användare som har lagt upp filmer ni stör er på, så är den personen inte jag. Jag har bara ett konto.


3. Jag fick MVG på provet i webbdesign och VG på senaste provet i etik- och livsfrågor. Jag är bra.

Mikusagi

Inga kommentarer: