Pages

13 januari, 2007

Nya Blogger!

Äntligen kan jag använda den nya versionen av Blogger! Som ni kanske ser så finns det redan några kategorier. Jag skall försöka att kategorisera ALLA inlägg! :D

Idag har jag och mamma handlat kläder. Jag köpte en kavaj till mig själv, mamma köpte två tröjor. Sedan köpte mamma en kostym åt mig. På MQ. Eftersom jag är hos Lingon kan jag inte ladda in några bilder, så ni får hålla er tills jag kommer hem (typ imorgon).

Lingon var på möte idag, och han svarade inte på mobilen när jag ringde. Jag blev väldigt orolig så jag gick till Konsum och surfade (den bärbara datorn Tezra hade han tagit med sig till mötet). Jag surfade för att hitta honom på nätet, alltså. Efter ett tag prövade jag att ringa igen. Då svarade han. Jag blev glad =)

Jag har köpt Harvest Moon till Nintendo Game Cube. Jag köpte det på EB Games. Jag såg ett Hello Kitty-spel till Playstation 2 men det köpte jag inte.

Mikusagi

Inga kommentarer: