Pages

11 mars, 2006

God morgon!

Jag är redan vaken fast jag är hos Lingon. Det är nämnligen så att jag skall till Trosa för att fira en 65-årsdag. Det känns ju så där lagom kul att inte få sova brevid min älskling i natt, men om jag skall se det från den ljusa sidan så har jag ju aldrig varit i Trosa, kan ju vara riktigt roligt där.

Igår var jag och klassen på Etnografiska Museet. Vi fick svara på frågor från TVÅ lärare, både den vi har i naturkunskap och den vi har i psykosocialorientering. Vi hittade inte alla svar, vi gissade ibland. Eller, det kanske var meningen att vi skulle läsa mellan raderna, i så fall hittade vi lite fler svar men inte alla. Var någonstans stod det vilka som tar hand om de sjuka?

Aaah, Melodifestivalen idag, med både Björn Kjellman, Carola och Sandra Dahlberg. Härligt! Jag får hoppas att jag får och kan titta på TV när det är.

Gaaah, mens, sedan i torsdags, orka x_x

Mikusagi

1 kommentar:

PGW sa...

Du bevakar väl melodifestvalen åt mig och återkommer med rapport?! *orolig*