Pages

09 mars, 2006

CSI

Är det någon läsare som tittar på CSI lite då och då, eller kanske till och med ofta?
Då hoppas jag att någon kan berätta för mig som hände igår.

En kvinna hittades död brevid sitt barn... mödomshinnan var hel men då misstänkte man torrsex, vilket jag inte vill veta vad det är. Sedan såg de att hon och barnet inte hade samma DNA så hon var surrogatmamma. Ja... och sedan? Vad hände? Vem mördade henne? Vems var barnet? Vad var det där för skumt ex hon hade? Snälla berätta något! ^^

Mikusagi

3 kommentarer:

maruschka sa...

En förmedling som hävdade "rätten för nedfrysta embryon" hade lockat henne att bli surrogatmamma, och det paret vars embryo hon tagit hand om kunde inte hålla sig efter att hon fått barnet, eller rättare sagt, mannen dog och kvinnan vars embryo det var sökte upp surrogatmamman (fel ord med surrogatmamma, mer adoptivmamma, hon skulle ju behålla barnet) och blev då förälskad "sitt" barn. HENNES mamma (embryots mormor) i sin tur, mördade adoptivmamman för i pappern stod det att de ursprungliga "föräldrarna" har rätt till barnet vid "adoptivföräldrars" död...Förvirrat eller hur?...I vilket fall som helst så flinar mormor på slutet och säger att hon har nått sitt syfte om dottern får barnet, även om hon hamnar i fängelse (mormor alltså)...
Utredaren (Cathrine?) blir lätt illamående och går därifrån, så slutar det...
Hoppas du förstår något av vad jag svamlat om, annars får du återkomma med frågor?...*trevlig helg*

Anonym sa...

Claes Sitter Inne.

Min tur. O.R.K.

... Eller?

Mikusagi sa...

Arla: Oscar räknar kaffebönor.

Maruschka: Det blev lite snurrigt men jag tror att jag förstår nu, fick bara tänka till lite. Tack så mycket! ^^