Pages

07 augusti, 2013

Stockholm Pride 2013

Så, nu har jag typ skrivit klart alla inläggen och här finns länkar:


Vilken tur jag har som har föräldrar som sticker åt mig pengar så att jag har råd med mat under Pride, sista dagen köpte jag t.o.m. en macka i parken!

Bra grejer i år:
Att det var lätt att lägga schema, de flesta punkter började 00 och slutade 45.
Mina kläder.
Att jag fick matlådor! Som var asgoda! Av en kamrat, så klart.
Kompisar.

Dåliga grejer i år:
Att jag blev sjuk.
Typ jättelångt till matställen (med vegansk mat) från Östermalms IP? Som jag känner till iaf.
Fotoförbud överallt!
Att varken jag eller någon annan fotograferade mina kläder.

Topp tre - personer jag såg väldigt ofta (på scen)
1. Ulrika Westerlund.
2. Moa Svan.
3. Sissela Nordling Blanco.


Mikusagi.

Inga kommentarer: