Pages

14 november, 2011

Now let’s not analyse (skojja bah, let's always analyse)

Jag tänker att jag borde köra med korta inlägg i alla fall, små uppdateringar. Det hinns ju med, jag skriver faktiskt på Twitter då och då. Fast där är det hemligt, så hemligt.

I helgen var det Uppsala Pride, jag köpte klistermärken,


[Bild som föreställer klistermärken med text. Exempelvis "Varning! Författaren gör ingen skillnad mellan strukturer och individuella erfarenheter." Slut på bildbeskrivning.]

Jag skrev "VAD ÄR KÖN?" på gatan, jag umgicks med fina personer, jag åt god mat från Djurrättsalliansen och jag lyssnade på föreläsningar/paneler. Sådant en gör på Pride, ni vet.

Dagen innan åt jag pannkakor. <- Skriver jag bara för att få lägga in en bild. Det var så bra ljus i köket just då.



Mikusagi

Titeln är från en Alcazar-låt pga har schlagermånad nu. Läs även andra blogginlägg om

Inga kommentarer: