Pages

04 december, 2010

Foresight

Jag kom "nyss" hem från stan, där jag tillsammans med min vän Frank (som jag namndroppar utan att fråga om lov!) har strövat omkring i hopp om att hitta det senaste numret av Galago. Vi besökte flera pressbyråar och några bokhandlar utan napp. Jag ringde till och med Hallongrottan men de hade bara nummer 3 (alltså förra numret) inne. Jag hade läst i bloggar att det nya numret skall vara ute nu men nej tydligen inte.

Argh, synd, det hade varit rätt trevligt att kunna läsa den medan jag väntar på att golvet skall torka. Jag är dessutom seriesugen.

Nåväl, nu har jag en anledning att gå ut en till dag (när det är så här kallt behöver jag bra anledningar, som typ att maten är slut eller att Dotterbolaget har fått forma en hel tidning).


Mikusagi

1 kommentar:

Frank sa...

Är okej med att bli namndroppad!