Pages

27 mars, 2010

Inlägg!

Ibland orkar jag inte göra så mycket. Jag tänker blogginlägg men det känns inte riktigt rätt så det blir inget av det. Då kan det hända att jag ritar i Photoshop istället.



I övrigt då? Jag har fått ett nytt bankkort och min gamla kod fungerar inte till den. Mycket underligt. Jag får leta fram brevet och kolla igenom en gång till, kanske fick jag en kod. Jag har tvättat kläder så att det räcker i nästan två veckor tror jag. Jag har struntat i att skriva en tenta och istället bakat kletkaka. Det var trevligt. Kanske inte skall göras om. Jag har haft mensvärk i tre dagar och därför inte riktigt orkat något förutom dator, Pokémon och tvätt. Jag har sett filmen Milk med GaySHa, och förutom oss ordinarie folk så kom det en person! Yay! Jag har fått tre par begagnade jeansbyxor så nu känns det inte lika krisigt på den fronten.


Mikusagi

3 kommentarer:

Mikusagi sa...

Eller... jag kanske slog in koden baklänges o.O

Paul Stjernberg sa...

Jag hade för mig att du inte ville ha begagnade jeans ?

Mikusagi sa...

Det har jag aldrig sagt, jag har bara sagt att jag inte kollar efter begagnade jeans eftersom jag inte tror att det är särskilt troligt att jag hittar några som passar.