Pages

31 januari, 2010

Det du söker? III

Det är roligt att folk kommer hit via sökmotorer tycker jag.

bravader betyder
Enligt min ordbok - det är väldigt bra att ha en ordbok - så betyder det "stordåd".

gratis bröstförstoring
Men skulle inte du skaffa ett stipendium?

mikusagi wikipedia
Okej, varför söker folk efter det här? Vad är det ni vill hitta? Skall jag skriva ett inlägg om Wikipedia, är det vad ni vill?

apelsinskalare använda
Du kanske undrar hur apelsinskalare används? Jag kan berätta hur jag gör. Jag drar den ett varv runt om apelsinen, så att skåran ligger vid ekvatorn so to speak. Sedan trycker jag in fingrarna under skalet och lossar på det :)

bilder på sagojättar
Typ sådana här? Bildsök fairytale giant!

bra bilder på kändisars fittor gratis
Nej. Vilka kändisar förresten?

färg genus kön medie och kommunikation
Det är inte mitt ämne, prova hos Sargoth.

genustest
Oh, det låter spännande! Vad skall det testa? Om någon har genuskompetens?
Jag minns att Macho hade ett genusbingo där en skulle kryssa i företeelser en upplevde. Det enda jag minns är en manlig hallåa på TV4. Det fanns säkert en massa andra intressanta saker också. ANYWAY jag kan inte hjälpa dig.


gömd kamera sex
Du, det är inte okej att filma någon som inte vet om att hen blir filmad.

handduksdagen
Det dröjer väl ett tag till? Är inte den typ i maj?

honung på sår i munnen
Jag tror inte att det läker det. Munnen läker rätt bra själv, utan hjälp.

hur gör man peddo bear
...

kronprinsessan victoria underbett
Jag hade nästan underbett en gång i tiden. Nästan. Det var på gränsen. Jag fick tandställning för att mina tänder satt snett, och tydligen motarbetade den också mitt underbett. När jag insåg det blev jag lite ledsen, jag har alltid tyckt att kronprinsessan ser bra ut. Jag gillar hakor som skjuter fram lite.

nakenhet feminism
Hmm... jag försöker lista ut vad det är du söker. Feminismers förhållande till nakenhet? Nakenhet som verktyg för feminism? Det första är en svår fråga, för well, nakenhet i sig är inte något att uppröras över. Det handlar mer om var, varför och hur. Det andra är en intressant fråga, och jag vet att kvinnor startar projekt för att återta makten över sina egna kroppar (patriarkatet claimade dem först) och jag läste en bok där en fotograf hade fotograferat nakna män på samma sätt som nakna kvinnor brukar fotograferas.

negern blir så glad och fin
Jag gissar att det var en ramsa du letade efter. Jag känner inte till någon med den raden.

pedagogiska grundideér
Jag kan inget om pedagogik D: Men jag har läst om bland annat Friedrich Fröbel som gillade lekgåvor. Barnet skulle leka sig fram till kunskapen. Det är en pedagogisk grundidé?

sexdrömmar om pappa
Det har jag skrivit ett psykologiprov om :D Vi skulle svara på en insändare från någon som drömde sexdrömmar om sin pappa. Freud would say Elektrasyndromet om du är kvinna. Om du är något annat än kvinna så vet jag inte.


Mikusagi

2 kommentarer:

Arla sa...

Ofta du inte kan pedagogik. Du pluggar till lärare, remember?

Jag vill läsa boken om hen som fotograferade män som kvinnor!

Mikusagi sa...

Vi har inte lärt oss pedagogik. Eller, vi har läst massa gamlingar som hade teorier om förskolebarn. Typ Fröbel.

Jag tänkte faktiskt leta upp den boken igen och skriva något om den :)