Pages

24 december, 2009

Julaftonsmorgon

Nu är det julafton! Den första julafton då jag inte vaknar upp hos mina föräldrar. Men jag skall dit snart. Hur snart vet jag inte, för jag har ingen aning om vad jag skall ha på mig!

I måndags var jag på Goodstore, som säljer vegetarisk mat, för att köpa julskinka. Den var tyvärr slut. Fast jag blev lite glad när jag såg att den var slut. Det betyder att det finns ett intresse för den och kanske var det några som dissade köttskinkan för första gången.



Kanske tack vare alla avslöjanden om grisarnas situation. Snart måste jag kanske slåss om Anamma- och Hälsans kök-produkterna. Det gör jag så gärna. Kom! Bli vego med mig!

Nu skall jag äta pannkakor och titta på julkalendern, sedan skall jag klä på mig och åka iväg.

Jag önskar er - oavsett om ni firar jul eller inte - en riktigt god julhelg!


Mikusagi

Inga kommentarer: