Pages

15 november, 2009

Någon trevlig jag har träffat


Mah jong, originally uploaded by Mikusagi.

Igår spelade jag Mah jong med R och J som båda är riktigt trevliga. Det blir kanske något av en tradition, att då och då ses och spela just det spelet. Vi kan hoppas iallafall! Spelandet har hänt två gånger så det är inte omöjligt.

J tog med sig spelet, R bakade scones och muffins och jag tog med mig en förkylning, en kamera och ett överengagerat humör. Alla människor som tillåter mig fnittra, skrika, ropa och göra Hitler-hälsningen över ett spel är trevliga människor, tror jag. Just de här två är extra trevliga och jag är glad att jag känner dem.

Det här inlägget var ett svar på min egen utmaning, som ni hittar här.

Mikusagi.

Läs även andras inlägg med etiketterna , , , , , , , .

1 kommentar:

Arla sa...

Kan du reglerna i majång?