Pages

16 oktober, 2009

YouTube-fredag 3

Kawaiitårar kallar jag de tårar jag fäller när någonting är väldigt, väldigt kawaii. Jag har än så länge bara fällt sådana när jag varit ensam, jag vet inte varför. Kanske kan jag lägga mycket mer uppmärksamhet på det söta när ingen stör.

Jag tror att tårarna rinner när jag inte kan le bredare. När munmusklerna inte längre räcker till. Då sätts nästa styrka in - tårkanalerna. För känslorna måste uttryckas på något sätt.

Alltså, jag blir så här: ;___; <3

Som ibland när jag tittar på den här videon:


Hur kan Japan vara så fantastiskt? Seriöst!
Den här videon känns så 90-tal! Eller, de har liksom tagit det bästa av 90-talet och utvidgat det till teh crazyness. Många japanska musikvideor är precis så, och det är helt fantastiskt!
Seriöst! Hur kan Japan vara så underbart?

Mikusagi

Läs även andra bloggares reflektioner kring , , , ,

Inga kommentarer: