Pages

22 augusti, 2009

Hemma hos-special (4)



På mitt kylskåp sitter den här fantastiska bilden. Det är den enda bilden jag har uppsatt i mitt hem, jag har ingenting på väggarna. När jag fick den här affischen i fanzinet Glitterfitta visste jag att jag måste göra något av den. Senare bestämde jag att den skulle upp på väggen i mitt framtida hem. Fast det blev kylskåpet. Därför är den skrynklig, jag diskar som en storm. Jag diskar upp en storm. Blåsregn. Ingen är säker. Tanten tål som tur är mycket.
På affischen står det "nothing is forever they say... I don't understand..."
Jag har den där för att bli inspirerad och hämta kraft. Kraft från tanten. Den härliga tanten.
Det är Sara Hansson som har ritat den. Sara Hansson är yrbra.


Mikusagi


Läs även andra blogginlägg med etiketterna , , , ,

Inga kommentarer: