Pages

04 augusti, 2009

Här är jag!

Asexuell relationsanarkist är jag, vad är du?

Ibland är jag mer öppen, ibland är jag mindre öppen, ibland är jag jätteöppen, som när jag ritade på den här t-shirten (eller kanske mest när jag använde den). Jag kände att den var så ball att jag var tvungen att blogga den också.

Pennorna är inte permanenta så färgen kommer att försvinna i tvätten. Jag har redan förstört regnbågen lite med svett (dumma Kyuu som tvingade mig vara i solen!). Tröjan är för stor för mig så en del av regnbågen hamnar vid min armhåla.

Inspirerad och peppad av Pride så fick jag för mig att skriva något coolt på en tröja, och vad är coolare än att definiera sig själv innan andra gör det åt en?


Mikusagi

Läs även andra bloggares tankar om , , , , , , , , ,

1 kommentar:

Elina sa...

snajdigt! bra (och fint) initiativ :)