Pages

02 april, 2009

Flytt och planering

Rufus säger (21:59):
MIKU MIKU MIKU HUR GÅÅR DEET?


Ja, hur går det? Hur långt har jag kommit?

Pappa och jag var i lägenheten igen idag. Nu var mitt namn uppsatt i porten (yay! ^^). Vi tog med några smågrejer till (bland annat tallrikar och skjortor) och två möbler (en stol och en byrå). Pappa mätte väggarna och jag skrev ned måtten. Sedan åkte vi hem och jag ritade upp lägenheten och alla möblerna, skalenligt, för att kunna planera möbleringen.

Så här ser det ut:



De två stolarna som är vända mot en vägg är egentligen vända mot ett fönster. Hall, kök och toalett är inte med i ritningen eftersom jag inte skall möblera där. Alla möbler går att flytta runt, för de är utklippta från ett annat papper. Fyrkanterna bredvid TV:n är bokhyllor. I ena skall jag nog ha micro.

Så långt så bra.


Mikusagi

1 kommentar:

Elina sa...

måste bara än en gång stötta dig i beslutet med två bokhyllor! stå på dig