Pages

31 mars, 2009

Dagen före dagen

Imorgon är den stora dagen. Det är då jag får lägenhetsnycklarna. Mitt schema stör det hela lite, så det blir stressigt. Vilket är jobbigt, för jag är sjuk. Jag har tisslat och tasslat lite idag, packat upp min brudkista och packat ned saker i lådor. I helgen packade mina föräldrar ned grejer jag hade i vardagsrummet (två kokböcker och lite grejer från IKEA som inte fick plats i kistan) och kastruller/stekpannor som de inte kan använda till den nya spisen. Plus lite annat, så viktigt att räkna upp vad är det inte. För några dagar sedan packade jag ned lite kläder som jag inte kommer att använda innan flytten, eftersom de inte passar årstiden.

Imorgon, mellan två seminarier, skall jag till Haninge för att hämta nycklar. För att få ut dem måste jag ha med mig kvitto på att jag har betalat hyran. Skrivaren har dåligt bläck så jag kommer nog stressa mig lite över det imorgonbitti. Efter sista seminariet hoppas jag på att kunna träffa mina föräldrar i Haninge, som skall komma med bilen full av mina grejer.

Det hela är i full gång.


Mikusagi

Läs även andra bloggares tankar om att

1 kommentar:

Anonym sa...

NAAAJS

Jag vill också O;