Pages

02 februari, 2009

Jag älskar konvent

V-kon 1.1 var hur fint som helst och jag uppfyllde min kravlista.
Eftersom alla mina inlägg på alla ställen (till exempel Bilddagboken som jag har spammat upp) är typ textväggar så tänker jag nu som omväxling skriva en lista.

  • Målade Warhammerfigurer
  • Var den mest prisvärda konventaren där
  • Träffade många nya människor
  • Frös inte ihjäl
  • Såg ett flummigt japanskt barnprogram
  • Hade mindre packning med mig hem än jag kom dit med
  • Sov till en film utan repliker
  • Var vaken till en anime
  • Sov och var vaken om vartannat till en otecknad film
  • Skrev charaderord
  • Tittade på enmansteater
  • Glömde att ta med mig Krims present
  • Fick en pärlplatta av Krim
  • Är nöjd

Mikusagi

Läs även andra bloggares erfarenheter av , , , , , , ,

Inga kommentarer: