Pages

31 december, 2008

Musikåret 2008

På grund av tekniska problem har min dator inte kunnat skicka information om vad jag lyssnar på under någon månad. Jag tycker ändå att det är värt att lista vad jag, enligt last.fm, lyssnat mest på under 2008.

Artister
The Beatles
Cat Stevens
Hanson
Tommy Körberg
The Ark
Maria Serifovic*
Janis Joplin
Spice Girls
Backstreet Boys
Alan Rickman & Johnny Depp

Låtar
Molitva
Matthew and Son
Pretty Women
Ladies In Their Sensitivities
Hur svårt kan det va'
If You Want To Sing Out, Sing Out
Land O´Freelove & Goodbye
Green Finch and Linnet Bird
Morning has Broken
I Love My Dog

Album
Cat Stevens - Remember
The Beatles - The Beatles 1
Hanson - Snowed In
Tommy Körberg - Julen är här
The Beatles - Abbey Road
The Beatles - Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band
Spice Girls - Spice
The Beatles - Revolver
The Ark - State of The Ark
The Ark - We are The Ark

Det var mitt musikår det.
Jag kan säga att i CD-spelaren spelas mest The Beatles 1 (och så klassiskt, men det är så många olika skivor)


Mikusagi

*förlåt men jag vet inte hur de där krusidullerna skall sitta så jag kör utan


PS. Inspirerad av Epo

Inga kommentarer: