Pages

14 december, 2008

Kom och håll om mig

Jag är uppspelt och glad, av många anledningar. Ni får veta en av dem.

Det var kramaktion
vi gick runt med skyltar där det stod att vi erbjöd kramar gratis.
På Plattan var det lite svårt, jag stod vid foten av en trappa så att det kom folk mot mig hela tiden. De flesta tittade på skylten, log och vek undan. Det är också bra! Leenden! :D
Jag lyckades knipa åt mig nära 30 kramar där, varav en fick mig att falla baklänges och landa på marken. GLOMP!
Sedan flyttade vi upp, var på samma våning som fontänen. Där tog det inte alls lika lång tid att få kramar, fastän vi var många på liten yta. Mycket folk som går där.

Sedan tågade vi iväg till Stureplan
samtidigt som vi kramade folk på vägen.
När vi kom fram sjöng vi och dansade runt Svampen
och sedan tog vi varandra i hand och trippade genom Sturegallerian samtidigt som vi sjöng "Midnatt råder".

Sedan gav vi oss själva en applåd och åkte hem.
Eller, några åkte iväg på typ efterfest eller jag vet inte.


Mikusagi

PS. Jag fick nästan krama den blåhåriga personen i Körslaget.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: