Pages

05 juli, 2008

Listor

Punkfairy utmanade mig att skriva en lista.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?

  1. Frukost
  2. Städa i köket
  3. Läsa om actio, pronuntiatio, ethos, pistis, doxa och decorum för att kunna svara på en av tentafrågorna.
  4. Köpa en morot med solrosfrön, till Kyuuri så hen slipper slipa näbben mot sittpinnens sandpapper.
  5. Maila en lärare och fråga om jag har fått U (IG) på min tenta... usch, vill inte!

.

Vad gjorde du för 10 år sedan?

  1. Hade sommarlov och lekte med hästarna Dancer, Mystique, Sprinter och Glitter och så bondgårdsdjuren. Mer vet jag inte, har inte datum på mina minnen.

Ställen du bott på

  1. Fagersjö
  2. Bandhagen

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

  1. Köpa mig en bostadsrätt med tre rum!
  2. Köpa tuffa kameraobjektiv.
  3. Skänka pengar till någon rörelse/förening/organisation som kämpar för antingen djurens rättigheter eller miljön (alltså typ WWF och Greenpeace fast i andra versioner)
  4. Flytta hemifrån och plugga utan att behöva låna av CSN :D
  5. Spara resten till framtiden och bättre idéer. Fyran är det jag skulle göra först.


Alltså jag har typ gjort den här förut så då har väl alla andra också gjort det... så jag utmanar ingen. Ni får utmana er själva!

Mikusagi

Inga kommentarer: