Pages

30 september, 2007

Räknas på nätet

Igår var Magnus Uggla hos Babben och pratade om bloggar och Facebook. Det sades att på Facebook gäller det att få så många vänner som möjligt. Igår lade jag till Thomas Järvheden på min kompislista och när han accepterade min förfrågan kändes det som om jag var ballast i hela Bandhagen. Även om han säkert accepterar alla vännerförfrågningar han får. Jag är ändå ballast.
Idag hittade jag Judith Butler på Facebook. Först hittade jag en grupp som hette något i stil med "fuck Judith Butler" (jag hittade den när jag sökte på queer feminism). Sedan sökte jag vidare och hittade ett par J. Butlers och en har en bild som liknar den Butler gruppen menade. Är Judith Butler medlem i Facebook? O__O Nej, nu går jag nog och svimmar!

Mikusagi

Inga kommentarer: