Pages

14 april, 2007

Prayer for the Weekend

Jag ser Stina just nu, vilket jag tror att jag inte har gjort förut. Stina har en konstig ansiktsmimik tycker jag, MEN det är inte det intressanta.
Ola Salo är med! Jag tycker att det är intressant att höra honom berätta om hans uppväxt, hans musik, hans syn på livet och det där 11 september-skämtet som retade upp så många människor.
Det kanske inte skall vara något bindestreck där, men det är lättare att läsa när det står så där.
Jag har två av The Arks skivor. Jag måste köpa de jag saknar. Det finns två till, right?

Programmet kommer att ligga uppe på svt.se i 30 dagar :)

De andra gästerna är... Christer Fugelsang (sp?) och en tjej som har boxats mot Muhammed Alis dotter.
Jag vet en som har en likadan näsa som "tjejen som har boxats mot Muhammed Alis dotter".

Nu fortsätter vi njuta av Ola Salo.

Mikusagi

Inga kommentarer: