Pages

30 mars, 2007

Vår och harmoni

Det är vår och härligt, fast imorse var det kallt.
Jag har haft två lektioner idag. Den ena var naturkunskap. Jag tycker om naturkunskap <3 Den första lektionen var jättelång så den skall inte förvänta sig att bli hjärtad!

Hur som helst, jag gick hem tidigt idag. Det var ju HGY-dag idag och det är ju rätt så oseriöst, så då kan seriösa människor (ta mig som exempel) gå hem och äta lunch (för den har man ju missat eftersom det blev så konstigt med tider och allt, på grund av den oseriösa HGY-dagen).
Jag funderade på (över?) att promenera hem, men så hade jag en tung vinterjacka att släpa på, så det blev tunnelbana.

Nu har jag ätit jasminris och yakitori, och nu sitter jag och lyssnar på en Mozart-skiva som jag hittade bland de andra skivorna med klassisk musik. Albumet var oöppnat o.o
Så jag öppnade det.
Yay, jag lyssnar först!

Härlig dag.
Det är trevligt att leva.

Mikusagi

Inga kommentarer: