Pages

08 mars, 2007

NW

Jag har ju varit ett NW-fan sedan mellanstadiet, och även om jag inte är lika extrem längre (enligt mina mått) så måste jag blogga om Niclas Wahlgren, för det var ett tag sedan.

Idag är han med i TV7s Schlagerkoll. Eller, när jag har skrivit klart det här inlägget är nog programmet slut, men i alla fall. Han har en snygg slips på sig, jag vill också ha en sådan... I ALLA FALL (nu kom jag av mig så där som jag brukar göra)! Han har tydligen låtit håret växa ut, massa snyggt enligt Miku. Miku tycker om hår. Mamma säger att det är samma frisyr som Christer Björkman har. Jag vet inte... jag tycker att Björkmans hår... nej, inte riktigt likadant.

Igår kom jag på en sak... låtarna på skivan Utan tvekan är, i alla fall de flesta av dem, ledsna. Låtarna på Modiga dårar är gladare. Tror jag. Jag orkar inte räkna antal glada/ledsna låtar, jag får bara en känsla av att det är så.

Hur som helst håller jag med honom om att Aftonbladets Markus Larsson är en fjant. Markus Larsson är, för er som inte har märkt det, den nye Per Bjurman. Per Bjurman var jag heller inte helt förtjust i. Ingen artist dög, förutom Lena Ph. Philipsson behövde bara andas så spammade han ett långt stycke om hur sensuell och proffsig hon är. Det är okej att vara förälskad i en kändis, men man borde ju ändå kunna vara lite kritisk. Lena var ju bäst bara hon gick upp på morgonen!
Nu har vi M. Larsson istället och honom har jag whineat över ett flertal gånger här hemma. På söndagarna skriver också någon modeexpert om artisternas kläder. Ni vet, hon som också har synts i TV. Har ni sett vad hon har på sig? Det är fult!

Jag är världens tråkigaste och tycker att alla är supersnygga i kostym. Förutom Tommy Nilsson, fast det kan bero på att han hade en ful kostym.

Lars-Åke Wilhelmsson har jag sett i Nicke & Nilla. Han spelade medicinman (yay för alternativ medicin! :P ). De är säkert polare, Niclas och Lars-Åke.
Vad heter Wilhelmssons hund? Jag har för mig att han hade en sådan...

Mikusagi

Inga kommentarer: