Pages

17 april, 2006

Sökträffar

Nu läser vi Susnet-mail igen för att se varifrån mina besökare kommer och så...

äppelcidervinäger
barbro öhmans vals (Tydligen var det VikingLine som sökte på det)
barnkorsord
gömd kamera+naken+fjortis (Din IP-adress liknar min; läskigt!)
barnkorsord från tidningar
barnkorsord att lösa
snusk ('riktigt lågt' tänkte jag, men sedan såg jag att du använder Glocalnet)
bohmans i trosa
kokosnöt öppna (jag har också försökt hitta svaret på Internet)
Smarterchild
sushibar kirin
järvheden
CP-låten
CP-låten text
Batgirl Mantel
Jag vill pyssla till Påsken
BARNKORSORD (JAG HÖR ER!)
"Den som glad är"
sm gay (Ja, Sailor Moon är väldigt gay)
"Thomas Järvheden - Cp låten"
smarterchild på svenska
barnkorsord +engelska (Nej men, är det här någon ny fluga eller? xD Tamagochi!)
aftonbladet martin rolinski
slem hals
"lista om mig" (Sökte du med hjälp av Eniro? o.o Folk brukar använda Google)
Schlagerradio Sverige lyssna (www.sr.se tycker jag att du skall pröva)
vi trycker ner arbetarbarnen (Är det därför de är så korta? LOLOLOLOLOL!!! Öhm... -host host-)
barnkorsord att lösa på nätet
flicka sexmobbad
uppcon (Jag skall skriva någon gång, okej?)
animerade katter (det får man inte ta från den här bloggen, nej)
tjena pengar på porr (*fnissar lite* Tjena pengarna! Sitter ni på porr ni?)
the magic city edith nesbit
barnkorsord på nätet
barnkorsord att lösa på internet
herreys videoklipp (YouTube kanske har? www.svt.se?)
tröjtryck (Jag vet hur man gör, skall jag berätta?)

Mikusagi

2 kommentarer:

PGW sa...

Jaha, du har helt klart en uppgift här, barnkorsord är eftersökta, sätt igång och gör några!

Mikusagi sa...

Ja, men skall jag göra dem i Paint då?