Pages

17 april, 2006

Sökträffar; April

marsipan Japp, det är jättegott
Glad Påsk +Sailor Moon Några bilder lär du inte hitta, man firar inte påsk i Japan vad jag vet.
tvinga inte människor att skaffa barn Nej, det skall man verkligen inte! Man kanske skall tvinga dem att avstå?
björnar i klimpfjäll Björngaranti på Skansen ;)
Fusk till Pokemon Fire Red Muta en kompis och få den personens pokémon!
"hannah graaf" stövlar Barfota
numa numa killen har en otrolig utstrålning.
electric banana band banan kontact text Google är ju fantastiskt, hittar grejer trots att du stavar som en kratta.
göra blinkies Ja, det kan jag. Skall jag göra en åt dig, eller vill du lära dig att göra dem själv?
carola Jag har hennes autograf men den är inte till salu. Den var inramad förut, men sedan ersatttes den av Niclas Wahlgren <3
regnlåtar kan jag några stycken. Det regnar här i Stockholm idag, Raindrops keep falling on my head, I'm singing in the rain, Mirakel, Utan kläder i regn...
nervös redovisning Prata inte om det är du snäll!
rolinski +pride festival I år får Lingon hänga med på Pride ^^
Tortyr i kina Stackars katt... vänta, du skriver tortyr med stor bokstav, men inte Kina?
rosa smiley bild Jag skriver en smiley och väljer en rosa textfärg [O_O]
älskar du livet så lev det med mig... Jag har skrivit upp hela texten, vill du ha? ^^
"björn kjellman" är jättegay. Just det, jag skall nog ropa ned mamma så att vi kan beställa biljeter.
kostym studenten Det är väl inget jag behöver oroa mig för 2006
muntergök emokrokodil
Linda Bengtzings text Jag kan fixa en låttext om du nu absolut vill ha en. Alla flickor eller Jag ljuger så bra?

Mikusagi

Inga kommentarer: