Pages

10 april, 2006

Miku 18 år - the end of the day

Lingon kom med presenter, en leksakshäst och en leksakshund ^^
Jag hade ryckt lite i alla möjliga plastdjur som satt på några hyllor inne på BR. Den figuren jag hade dregglat mest över var hästen, och det kom Lingon ihåg ^^ Hunden minns jag inte att jag har sett o.o Den kom som en överraskning.
Sötsnäll Lingon som uppvaktar flickvän. Hur kul skulle det ha blivit utan honom?
Mamma gav mig en hundring så att jag och Lingon kunde gå och köpa bakelser och kanske påskmust. Fanns nästan inga bakelser kvar, så det blev en kanellängd. Inne på ICA inhandlades damsugare, vaniljmunk och Apotekarnes påskmust ^^
Vi gick där i vårsolen, där i Bandhagens centrum. Där jag har gått så många gånger förr, när jag var barn, i vårsolen. Vår + Bandhagen = nostalgi. Det var en underbar känsla att ha Lingon brevid mig där jag gick, att han kunde trilla in i min barndom så där... Han var så stilig idag ^^ Jag tycker verkligen om honom.

Mamma åkte till stan eller så, efter uppvaktningen på morgonen, och köpte fler presenter, som denna rosa delfinnyckelring. Jag gissade att det var en nyckelring när jag klämde på paketet. Duktig Miku! ^^
Jag hade ju hoppats på en animefigur, men jag borde väl tänka lite mer realistiskt :P
En animefigur fick jag i alla fall. Vilket påminner mig, jag skall ju skriva om UppCon!

Nu till det här årets dyra present!
En filmkamera! Det var också något jag fick på kvällen.
I ett paket för sig fick jag banden till den. Det följde med söta klistermärken ^^
Ja, man måste ha band, men det kom USB-kabel också så det borde gå att ladda in filmerna i datorn. Vi får testa imorgon ^^
Jag har redan filmat lite. Det var skoj :D
Aah, minnen ^^


Mikusagi

1 kommentar:

Erika sa...

vad kul! xD Jag har filmkamera också. Det är riktigt roligt att ha en, men jag har använt min för mycket så att det inte är lika roligt, och så känns det dumt om man skulle spela över tre miljoner band som spelades in när jag gick på låg-mellanstadiet. Får köpa tre miljoner band till kanske.. :D Återigen Grattis!