Pages

10 april, 2006

Hipp hipp hurra för mig!

Jag fyller alltså år idag, arton år.
Jag väcktes på morgonen av mamma som kom in med frukost och presenter, sedan spelade jag AC:WW och möttes av en Nibbles som gav mig tårta från hela grannskapet ^^
Jag har blivit uppvaktad på Gaia också. En vän skickade klänning och lite guld, och Lingon skickade ett förslutet kuvert.
Min moster ringde på morgonen och ursäktade att hon hade glömt att skicka kort. Jag hade faktiskt inte förväntat mig något kort heller, så det gjorde ju inget ^^
Av mina föräldrar fick jag en plånboksliknande grej för DS-spel, King Kong (orginalet) på DVD, presentkort till SF-bokhandeln (200 kr), Sailor Chibi Moon som nyckelring (fanns på UppCon men jag var för snål för att köpa) och Melodifestivalen 2006 på DVD.




Mikusagi