Pages

03 mars, 2006

UNF-rapport

Glöm nu inte att rapportera om UNF-livet, -resten bortklippt-
Pale Green Woman

Jaha, det här har jag gjort än så länge:
Använt gummibandet som det står "FIGHT DRUGS" på, och sattit UNF-knappen på en tröja Image hosting by Photobucket:3
Jag har inte varit medlem så länge.

Det skall vara en manifestation när Folknykterhetens vecka firas. Det låter kul. Jag vill gärna komma 06:30 på morgonen ^^ Man får en sådan kick av att göra saker tidigt.
Jag undrar om det är på någon lovdag eller om jag skall skolka o.O Kanske Kristi Himmelfärdsdag... men vänta! Image hosting by PhotobucketTog de inte bort den lovdagen? Men jag är kristen, jag skall ha ledigt!

Mikusagi

1 kommentar:

PGW sa...

Det var pingsten som försvann. Kristi Flygare är kvar. Bara att öva in Dusten alltså.