Pages

16 mars, 2006

Ärlig skolk FTW

Nej, titeln har inte så mycket med inlägget att göra.

Mikus poäng på kläder

Roger Pontare: 4p
De passade på Pontare. Coolare än indianoutfiten.

Laila Adele: 2p
Kort och jobbigt, inget speciellt.

Günther: 2p
Jag gillar läder men inte looken han försöker få fram med kläderna.

Sandra Dahlberg: 1p
Utvik nästa? Jag är besviken för hon har dumpat Norrlandslooken.

Evan: 4p
Han var häftig, men dansarna var häftigare. Fyran får han för att jag är snäll. Kan hända att jag gav honom 3p, jag är faktiskt lite osäker.

Rednex: 4p
Countrylooken fungerar. Den ser inte billig ut. Bra!

Björn Kjellman: 5p
En kompis skrev till mig på MSNmsger och bad mig om bilder på hans kläder. Med nöje! ^^

Carola: 4p
Snygga kläder egentligen. Jag kom på att jag har ritat sådanna kläder på en doll... inte för att den är klar men ändå. Har hon alltid haft så stora bröst? De stör mig lite.

Du kan också rösta

Mikusagi

Inga kommentarer: