Pages

17 mars, 2006

Miku är en katt

Jag kom nyss hem, har varit och vinkat av Lingonsylt. Han skulle åka upp till kompisen Zop som bor någonstans där norrut, men inte tillräckligt norrut för att vara Norrland, om jag förstod det hela rätt.

I skolan var det som vanligt, Ida och Alexandra ritade på varandra (eller snarare drog streck, det är väl det man hinner göra när den andra hela tiden flyr). Plötsligt fick någon av dem en strålande idé, man kan rita morrhår på Miku och en prick på näsan, så ser hon ut som en katt! Sagt och gjort. Lingon blev också blå, för nästan varje gång jag pussade honom lämnade min näsa ett avtryck på någon av hans kinder xP
Föräldrarna är inte hemma än, så jag har försökt tvätta bort det. Det var svårt. Sprit, tvål, varmt vatten... det är fortfarande kvar blått i porerna på näsan och så kan man ana streck på kinderna. En ansiktsmask kanske hjälper? Tog hem en tub från hotellet jag var på i lördags. Skall bara låta ansiktet torka först innan jag smetar på det.

Aftonbladet har värsta schlagerståndet på Centralen, det är coolt.

Instruktioner till ansiktsmasken: "Please remove mask after 10 minutes"
Jaha... men hur sätter jag dit den då? xP Jag får gissa.

Förresten har Green_Eyed skaffat en blogg. Take me down

Mikusagi

1 kommentar:

Anonym sa...

Lol.
Inget understreck i GreenEyed...